CYKLISTICKÉ PONOŽKY R2 ENDURANCE ATS11F

Kód: ATS11F/M ATS11F/L Zvolte variantu
209 Kč –4 %
cyklisticke ponozky r2 endurance ats11f
209 Kč –4 % 199 Kč
Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
26.11.2024 26.11.2024 Zvolte variantu

Špičková cyklistická ponožka vhodná pro extrémní zatížení. Vyrobeno z polyamidu: lehké a odolné. Vynikající odvod vlhkosti a cirkulace vzduchu. Zesílení zátěžové partie.
Složení materiálu: 54% Polyamid, 41% Microfiber Polyamid, 5% Elastan

Detailní informace

Detailní popis produktu

Barva: oranžová

Airflow Guide
Odvětrávací síťovina pro ideální cirkulaci vzduchu
 
Endurance Pro Pad
Zesílení zátěžových partii jako ochrana před otlačením v botě
 
360° Support
Elastické obepnutí kolem nártu pro zvýšení ergonomie a podporu přirozeného pohybu
 
Sens Toe Seam
Plochý švy snižuji riziko tvoření otlaků při intenzivním výkonu
 
MoistureTransportSystem
Systém odvodu potu od pokožky dává pocit komfortu a sucha v botě
 
Ergo Profile
Technologie propletení elastického materiálu zaručuje ideální ergonomii ponožky
 
Quick Dry
Funkční materiál ponožky rychle schne i při intenzivním tréninku
 
Light Weight
Extra lehký prodyšný materiál, přilne k noze jako druhá kůže
 
DESINGNED IN CZ
Všechny výrobky jsou vyvýjeny a designovány v České republice
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Cyklistické ponožky
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Psal se rok 1991, který byl plný euforie, nadšení, a v tomto duchu vznikla i firma Catherine s.r.o. Začátky se vezly na vlně optimismu a hladu po nových věcech a značkách, proto v roce 1996 vznikla dnes již ikonická značka Relax. Catherine tak jako první firma v celé východní Evropě přišla s vlastní značkou Relax, která přinesla vyšší kvalitu, nové styly a designy.

Sportovní duch firmy se logicky odrážel ve skutečnosti, že se značce Relax nejlépe dařilo se sportovními produkty.  

Catherine se proto rozhodla vyvinout svou další značku na základech sportovní sekce Relaxu a díky této návaznosti značku pojmenovala R2, tedy RELAX 2. Byl to další firemní mezník. Cílem značky R2 hned od počátku bylo zákazníkům přinášet nejlepší možné materiály, technologie a benefity. R2 se zaměřila na sportovce a především na cyklisty.

R2 díky zkušenostem při vývoji značky Relax začala brzy konkurovat zahraničním značkám na poli sportovních produktů. Špičková kvalita, moderní technologie, trendové tvary a zároveň cenově dostupné produkty to je nyní R2 a nejen to. Firma Catherine začala v roce 2014 budovat vlastní vývojové a dizajnové centrum, které ji umožnilo vytvářet nové produkty a dizajny přímo na míru evropskému trhu. Začalo období nekompromisního vývoje, testování a spolupráce s profesionálními sportovci, kteří se přímo podíleli a podílí na vývoji dalších produktů. Dnes je R2 nejen lídrem na trhu cyklo brýlí a helem ale také výrazným hráčem na poli dalšího vybavení na cyklo sport jako jsou boty, bundy, rukavice a celé řada dalších výrobků.  

R2 ale není pouze lokální značkou, čím dál více se začíná prosazovat i v zahraničí. V současnosti je možné si produkty značky R2 koupit ve více než 35 zemích světa – od Islandu přes Španělsko, Francii či Polsko až po Izrael či vzdálený Ázerbájdžán! Každým rokem R2 vstupuje do nových zemích a na nové trhy. Tím, že se jedná o cenově dostupné ale současně vysoce kvalitní produkty, se R2 začíná etablovat na „východních“ i „západních“ trzích.  

R2 ve své historii representovali osobnosti jako Aleš Loprais, Ondřej Cink, nebo v současnosti nejúspěšnější paraolympionik Jiří Ježek či špičkový triatlonista Tomáš Řenč. R2 ve své filozofii zároveň podporuje i méně známé, zato sportu velmi oddané jedince, kteří naplňují R2 motto „RIDE YOUR RACE“, jako závodník na ultra distance Aleš Zavoral, milovník nevšedních cyklistických výzev Milan Silný nebo Sváťa Božák, nejúspěšnější český závodník na slavném závodě RAAM.

R2 je v současnosti lídrem na českém trhu. Udává trendy v sportovních brýlích, dominuje prodejům v cyklistických helmách a navíc každý rok přichází s novými produkty či technologickými novinkami.