ELEKTROKOLO KTM MACINA TEAM 891 2025 oxygen green (black)

Kód: 1250050103 1250050108 1250050113 Zvolte variantu
136 790 Kč
Objednáno Objednáno Objednáno Zvolte variantu
Velikost rámu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Už v roce 2009 představilo KTM, jako první velký výrobce na světě, horské elektrokolo - hardtail eRACE. Po následujících 16 let se KTM stále drží na špici v tomto segmentu a od roku 2020 nese nejvyšší řada oblíbených pevných horských elektrokol název - MACINA TEAM. Řada MACINA TEAM je v posledních letech absolutním bestselerem a přichází i pro sezónu 2025 s těmi nejlepšími technologiemi, se kterými se můžete u elektrokol setkat.

Elektrokolo KTM MACINA TEAM 891 je nevyšším modelem této řady. Pro sezónu 2025 má tento model poprvé elektrické řazení od TRP, které umí díky přesným informacím o jízdě z motoru automaticky řadit optimální převod.  V základní výbavě má toto elektrokolo Bosch ConnectModule - který umožňuje funkce eBike Alarm a GPS sledování.

KTM si i pro sezónu 2025 udržuje pozici lídra v nabídce široké modelové řady elektrokol s tou nejpokrokovější technologií elektropohonu od německého výrobce Bosch. Poté co v roce 2024 KTM zaznamenalo velký úspěch s lehkými elektrokoly, postavenými na systému Bosch SX, představuje pro sezónu 2025 zcela novou modelovou řadu klasických vysoce výkonných elektrokol s novinkovým elektropohonem Bosch CX 5. generace.

Oproti dosavadnímu pohonu Performance CX 4. generace je nový pohon tišší, lehčí, s větším dojezdem, s ještě lepším systémem čidel a přirozenějším řízením asistence a s minimalizací odporu motoru při jízdě bez asistence. Ve spolupráci s elektrickým řazením TRP nebo Shimano Di2 umožňuje také automatické řazení převodů přehazovačkou. Podrobněji níže u popisů jednotlivých částí elektropohonu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Motor e-kola KTM MACINA TEAM 891 2025

Nový motor Bosch PERFORMANCE CX 5. generace (BDU3840) je dalším posunem ke komfortnější, sportovnější a přirozenější jízdě na výkonném elektrokole. Výkonové parametry se oproti předchozímu CX-u sice nezměnily (krouťák 85 Nm, max. výkon 600 W), ale jinak je nové skoro vše, především uživateli velice žádanými směry. Motor je znatelně tišší, o trochu lehčí (100g) a hodně se zapracovalo také na odporu při vypnuté asistenci, který je nyní nulový. Nový je také systém senzorů a řízení výkonu, který přináší ještě přesnější dávkování výkonu a přirozenější pocit s jízdy.

Ve spolupráci se společnostmi TRP a Shimano přichází také poprvé na elektrokola systém automatického řazení převodů přehazovačkou. Elektrokola vybavená elektrickým bezdrátovým řazením TRP nebo Shimano Cues Di2 ve spolupráci s podrobnými informacemi o jízdě z motoru Bosch sama volí optimální převod a vy se můžete soustředit pouze na jízdu. Ať už na náročných stezkách nebo prudkých stoupáních - systém snižuje točivý moment motoru během procesu řazení, chrání komponenty a poskytuje dokonale koordinovaný zážitek z jízdy. Intuitivní ovládání, jednoduché přepínání mezi manuálním a automatickým režimem pouhým stisknutím tlačítka a zobrazení všech relevantních informací na obrazovce dělají z automatického řazení ideálního společníka pro sportovní eMTB dobrodružství. Pokud nedáte dopustit na automatickou převodovku vašeho auta, tak nyní toto můžete zažívat i na svém elektrokole.

Pomocí aplikace eBike Flow si můžete vybrat z celé řady jízdních režimů motoru, ty které vám budou nejvíce vyhovovat. Od standardních ECO (silnější ECO+)-TOUR-SPORT-TURBO po automatické TOUR+, eMTB, AUTO.

Motor umožňuje vyspělou ochranu elektrokola před zloději - deaktivaci motoru eBike Lock. Po instalaci přídavného čipu ConnectModule, také aBike Alarm a GPS sledování.

Baterie e-biku KTM MACINA TEAM 891 2025

Energii dodává nová baterie Bosch PowerTube 800 Smart System, s kapacitou 800 Wh (22,2 Ah). Co je pozoruhodné, oproti dosavadní největší Bosch baterii PowerTube 750 (750 Wh, 20,1 Ah) je nová 800 Wh baterie o něco kompaktnější a především o 0,4 kg lehčí!

Předpokládaný skutečný dojezd za různých podmínek si můžete zjistit na simulátoru dojezdu Bosch ZDE.

Vysoce vyspělý systém řízení baterie chrání její články před přetížením. To kromě dlouhého dojezdu zajišťuje i velkou spolehlivost a životnost baterií Bosch.

Pro opravdu dlouhé vyjížďky je možnost prodloužení dojezd přídavným akumulátorem Bosch PowerMore 250 o velikost macatější láhve na pití a kapacitě 250 Wh, který je možné kdykoliv nasadit do držáku umístěného v místě košíku na pití. Získáte tak celkovou kapacitu 1050 Wh pro dlouhé vyjížďky, ale přídavnou baterii můžete kdykoliv snadno sundat pro kratší cesty. Cena systému Bosch PowerMore 250 (držák, baterie, propojovací kabel) je 12990 Kč.

Nabíječka Bosch Standard 4A Smart System nabije baterii PowerTube 800 za 2,6 hod do 50% a za 6,9 hod do 100%.

Kompaktnější nabíječka Bosch Compact 2A Smart System nabije baterii PowerTube 800 za 5,7 hod do 50% a za 12,4 hod do 100%.

Displej e-kola KTM MACINA TEAM 891 2025

Elektrokolo je vybaveno barevným displejem Bosch Kiox 300 pro Bosch Smart System. Nabízí podobně široké spektrum informací o jízdě jako dosavadní Bosch Kiox, ale je přehlednější díky větší velikosti obrazovky.

Jeho ovládání i ovládání celého elektropohonu probíhá pomocí nových tlačítek Bosch LED Remote Smart System. Vyznačují se optimální ergonomií a intuitivním ovládáním. Mají vlastní LED diody jako ukzatele stavu baterie a zapnutého stupně podpory. Pomocí těchto tlačítek můžete elektrokolo ovládat samostatně i zcela bez displeje.

Technologie e-biku KTM MACINA TEAM 891 2025

Nový hliníkový rám je osazen špičkovou odpruženou vidlicí Fox a inovativním elektrickým řazením. Elektrické řazení TRP s 1x12 převody přináší systém Auto eShift. Řažení umí díky přesným informacím o jízdě z motoru (rychlost, kadence, kroutící moment) automaticky řadit optimální převod. Pokud nedáte dopustit na automat ve svém autě, nyní máte tuto možnost i na svém elektrokole KTM. Navíc kdykoliv je možné přepnout systém z režimu automatického řazení do režimu klasického řažení.

Na kole nechybí teleskopická sedlovka pro pohodlnější jízdu v technických sjezdech nebo pro snadnější nastupování. Zapletená kola DT Swiss jsou etalonem kvality a spolehlivosti. Čtyřpístokové hydraulické brzdy Shimano Deore mají dostatek brzdoného výkonu i do prudkých sjezdů a pro těžší jezdce.

Komponenty horského elektrokola s pevným rámem KTM MACINA TEAM 891 2025

motor: Bosch PERFORMANCE CX 5. generace 85 Nm Smart System
baterie: Bosch PowerTUBE 800 Wh horizontal Smart System
displej: Bosch KIOX 300 TFT Display
gps modul: Bosch ConnectModule
nabíječka: Bosch Standard Charger 4A SMART SYSTEM
rám: Macina MTB 29" Alloy 6061 (oxygen green, black)
vidlice: FOX 34 Float 29" AWL e-bike 120mm 15x110
řazení: TRP Switch SL-M8000E 1x12 elektrické automatické
přehazovačka: TRP RD-M8000E 12speed
kazeta: Shimano Deore M6100-12 / 10-51
řetěz: Shimano M6100-12
kliky: KTM E-TEAM2 ISIS 170mm Q8 / FSA steel 38T with chainguard
pedály: MTB-Pedal VP-195E alloy
brzdy: Shimano Deore M6100 / M6120 4-Piston
kotouče: Shimano RT64 CL 180 mm / RT64 CL 180 mm
přední náboj: DT Swiss 370 CL 28H 110/15TA
zadní náboj: DT Swiss 370 CL 28H 148/12TA
výplet: DT Champion 2.0 black
ráfky: Ambrosio E30 Trail 28H 622x30TC/584x30TC
pláště: Maxxis Rekon EXO/TR 62-622 (29x2.40)
hlavové složení: Acros AICR internal 1.1/8"-1.5" angle limit
představec: KTM COMP +7° ICR
řidítka: KTM TEAM II flat 2X 720mm
gripy: Ergon GE10
sedlovka: KTM COMP dropper internal 30.9 T:100
sedlo: Ergon SM10 E-Mountain
hmotnost: 23,9 kg

 

Geometrie:

Velikosti:

Doplňkové parametry

Kategorie: S pevným rámem
Záruka: 2 roky
Materiál rámu: Hliník
Typ motoru: Bosch PERFORMANCE CX Gen.5 SMART 85Nm
Kapacita baterie: 800Wh
Displej: Bosch KIOX 300 SMART
Počet převodů: 1x12
? Elektronické řazení: Ano
? Automatické řazení: Ano

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

KTM proti proudu času

2020 KTM na Grand Tour!

Poprvé v historii KTM Bike Industries budou 2 týmy startovat na 2 ze 3 Grand Tours.
B&B Hotels - Vital Concept KTM bude startovat na Tour de France, Vini Zabu KTM na Giro d'Italia.

2018 Generační obměna v řízení...

Majitelka Carol Urkauf-Chen přechází do dozorčí rady a předává vedení své dceři Johanně Urkauf. Franz Leingartner odchází po 45 letech působení ve společnosti do zaslouženého důchodu. Johanna Urkauf a Stefan Limbrunner působí jako jednatelé společnosti KTM Fahrrad GmbH.

2009 Blíží se něco velkého...

Představení prvního horského elektrokola Energo Race. Z nápadu a malého počtu kusů se zrodila velká série. Po počáteční skepsi se Energo Race setkalo s velmi dobrým a příznivým ohlasem.

2007 Nové sídlo...

Otevření nové centrály KTM Bike Industries vybavené nejmodernějšími technologiemi. Budova o rozloze 2340 m² nabízí místo pro 50 zaměstnanců a velký showroom.

2006 Nový materiál a systém PDS...

Na trh jsou uvedena první kola s celokarbonovým rámem. Dále je vyrobeno první kolo se systémem PDS, Prowler AT1.

1998 Změna image...

Důležitý krok v historii společnosti, KTM se stává oranžovou!

1994 Nový rám, první eBike...

Nový materiál, KTM poprvé vyrábí kola s hliníkovým rámem. Vyrábí se také první elektrokolo pro rakouský autoklub ÖAMTC.

1988 Budoucnost cyklistického průmyslu...

Budoucnost světa jízdních kol se do společnosti dostává s výrobou prvního horského kola Ultra Cross 1988.

1978 První silniční bicykl KTM...

První amatérský závodní bicykl společnosti, Formula S, je vyroben pro technicky náročné jezdce.

1964 Počátek společnosti KTM Bike Industries...

KTM vyrábí svá první jízdní kola, v USA je vyroben a uveden na trh model Fleetwing. V té době měla společnost již asi 220 zaměstnanců.